
:: AKU PASRAH DI ATAS APA YANG BERLAKU..............
:: AKU DAH PENAH DENGAN NI SEMUA..........
:: TAK DE MOOD LA.. ERMMM
MOOD :: SEDIH :(.
You and me We used to be together Every day together Always I really feel Like I'm losing my best friend I can't believe this could be the end It looks as though You're letting go And if its real well I don't want to know.....
Copyright © 2008 Dont'T sPeaK.....
Design by Styleshout
| Blogger template by
Blog and Web
7 Lompat:
semua insan akan melalui semua dugaan dr Allah...semoga tabah menghadapinye...
lorr apasal ni..? mesti dugaan ni satu yang sangat perit bagi naza kan..? sebab tu taknak share kat sini.. walau apapun,harap segalanya berjalan dengan lancar, no sedih2 lagi
tabahkan diri w/pon ape yg terjadi..
risanur :: isyaallah aku tabah menghadapinya..
sweetdarling :: thanks amy..
mummy :: yup... tq
Awat hang....? sabarlah no. Meh hilangkan stess dgn mak. Ada Sila singgah ke blog yan...
yandarwisy :: ok beb
yandarwisy :: ok beb
Post a Comment