
:: Ni la masakan faveret aku sebab resepi memang original dari omak den..
:: Yuhuu.... rasa memang 'MANTOP' okeh.
:: Ha layan gambar je la yer..
>> Jumpa lagi..
You and me We used to be together Every day together Always I really feel Like I'm losing my best friend I can't believe this could be the end It looks as though You're letting go And if its real well I don't want to know.....
Copyright © 2008 Dont'T sPeaK.....
Design by Styleshout
| Blogger template by
Blog and Web
10 Lompat:
perrrrghhhh!! my fav nie kak! serius terliur tengok!
hanya mampu terliur... huhu nak jugak...
ingatkan ada resepinya..meh ler bg resepiii.. nak cuba..
hmm,,sedapnya,,buat pedas2 lak,,aduish,,lapor2..hehe
nanti kalau kita jumpa akak kena masakkan ni ok..thanks..:)
walla, laki oden pun suke.. ;-)
waduhhhhh awat dok jauh sangat....
nak minta seperiuk nie :D
Dik,memang terbaik laaaa.. tu baru tengok gambar belum rasa lagik ..
terbaekkkkkk.. den dapek bayangkan cemano sodap ehh... hahhaa!!
adu mak aii... sodap ni!!!
Post a Comment