
:: Ahad lepas sepupu hubby aku kasi udang yang agak besar jugak la saiznye,,,
:: So nak tau tak aku masak apa??
:: Errmm agak2 korang aku masak apa udang nih??????
You and me We used to be together Every day together Always I really feel Like I'm losing my best friend I can't believe this could be the end It looks as though You're letting go And if its real well I don't want to know.....
Copyright © 2008 Dont'T sPeaK.....
Design by Styleshout
| Blogger template by
Blog and Web
7 Lompat:
sambal udang petai ;p
Masak lomak cili padi ;p
goreng pun sodap ;p
Terujanyer aku tgk udang ko na... masak aper pun layannnn...
msk lemak cili api (perrrrhhh) terangkat ni pedas2...heee...heee
adoi..beshnya ..ko masak apa nasaz,,,copek kasi tau
nak kasik award nie. amik, ek kat blog leez, pukul 8 a.m (14 oct 10)
mesti goreng je...sambal petai...hehehe..mekasih nang saya ye...jengok2 singgah2 myred eyes team
udang masak lomak cili api pilihan masakan ku,, uhhh terangkat seh....
Post a Comment